Zzp platform
Voor horeca professionals
Hoe wij zzp'ers screenen ?
01
Account controle
Tijdens het inschrijven kan de zzp'er zijn werkervaring, opleiding en extra training invullen. Ook de standaard NAW en KVK gegevens moeten ingevuld worden. Tijdens de eerste stap van onze screening kijken wij of de ingevulde informatie klopt en of wij geen dingen tegen komen waarbij we vraagtekens hebben.
02
Intake gesprek
03
De gegevens zijn gecontroleerd. Tijd voor een intake dus. Wij nemen met elke zzp'er telefonisch contact op voor een persoonlijk gesprek. Tijdens dit gesprek stellen wij kritische vragen om te bepalen of de zzp'er zelfstandig kan werken. Naast de controle op zelfstandig werken stellen wij ook vragen om te controleren of de zzp'er ook zakelijk alles op orde heeft. Bij twijfel zullen wij extra documenten vragen zoals de laatst ingediende aangifte omzetbelasting.
ID Controle
De identiteit van zzp'ers controleren wij door middel van ID uploads en ID-selfies die we na controle weer verwijderen. Zonder deze controle worden een zzp accounts nooit geactiveerd door ons. Het gehele My Shifts kantoorteam is door de Koninklijke Marechaussees getraind om de geldigheid en echtheid van ID documenten te controleren.
04
KVK inschrijving controleren
Wij controleren of de zzp'er op het moment van inschrijving een actief bedrijf heeft bij de kamer van koophandel. Het btw-nummer wordt gecontroleerd via een VIES koppeling met de EU. De zzp'er is verplicht om een KVK uittreksel niet ouder dan 3 maanden aan te leveren. Zzp'ers op ons platform zijn dus 100% zeker ingeschreven bij de KVK en hebben hun zaak op orde.
Onze projecten
Wij draaien ons zeker niet om voor grote projecten. Onze zzp'ers zijn door heel Europa inzetbaar.
We kunnen volledige teams vervangen of je versterken op festivals en evenementen.